domingo, dezembro 09, 2007

NOKIA N93

PlanetaCelular tecnologia e mobilidade


Games Yes + Java downloadable
Colors
Camera 3.15 MP, 2048x1536 pixels, 3x optical zoom, Carl Zeiss optics, autofocus, video(VGA 30 fps), flash; secondary CIF video call camera
- Video calling and download
- UPnP technology
- Java MIDP 2.0
- Push to talk
- MP3/AAC/MPEG4 player
- T9
- Stereo FM radio
- TV out support
- Voice command/memo
- PIM including calendar, to-do list and printing
- Photo/video editor
- Integrated handsfree
Battery Standard battery, Li-Po 1100 mAh (BP-6M)
Stand-by Up to 240 h
Talk time Up to 5 h

Standard Kit Contents

Nokia N93
128 MB miniSD-card
Nokia Battery BP-6M
Nokia Stereo Headset HS-23
Nokia Travel Charger AC-4
Nokia Charger Adapter CA-44
Nokia Connectivity Cable CA-53
Nokia Video Connectivity Cable CA-64U
Protective Pouch CP-83
Wrist Strap CP-84
DVD-ROM with software - (Nokia PC Suite, Lifeblog, Adobe Photoshop Album Starter Edition, Adobe Premiere Elements 2.0, Home Media Server software)

Share/Bookmark

1 comentários:

tia Rê disse...

nokia n93, o melhor e mais lindo, quando eu vi me apaixonei ele será meu logo que pagar meus credores, pois não é só bonito,ele é copleto e tem o que eu mais quero uma câmera embudita para que eu possa andar de bicicleta filmando minha filha do meu lado por esse mundo a fora quem o criou esta de parabéns.

Postar um comentário

Planetacelular o que você precisa saber você encontra aqui.


 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons